herb

W związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020” pt. „Ja też chodzę do przedszkola”, Miasto Radzyń Podlaski ogłasza zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zapytania publicznego „Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych”.

1. Zamawiający:
Miasto Radzyń Podlaski
ul. Warszawska 32
21 – 300 Radzyń Podlaski
tel. (83) 351 24 60
tel/fax (83) 352 80 85
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.radzyn-podl.pl
NIP: 538-18-51-423
REGON: 030237440
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

projekt ue

2. Przedmiot zamówienia:

Lp.

Opis

Liczba

1.

Plac zabaw dla mniejszych dzieci. Zestaw powinien zawierać stojące ponad ziemią: domek, wieżę strażniczą i most łączący obydwie części. Domek powinien posiadać: drabinkę o dużych stopniach, poręcz pomagającą we wspinaczce, okno, koło sterowe oraz łagodną zjeżdżalnię (długość ślizgu ok. 98 cm) prowadzącą do kryjówki pod spodem. W wieży strażniczej powinna znajdować się druga zjeżdżalnia o długości ślizgu 98 cm, a w dolnej jej części - kryjówka z tunelem do czołgania.
Wymiary całego zestawu to min. 178 x 313 x 145 cm, jednocześnie wymiar nie powinien przekraczać 190x350x150cm

1

2.

Plac zabaw-Zamek dla dzieci z wieżą (imitacja zamku średniowiecznego), o wymiarach min. 182 x 156 x 139. Wewnątrz powinna znajdować się ukryta zjeżdżalnia, ukryte wejścia oraz małe okienka. Zestaw również nie kotwiczony w podłożu.

1

3.

Plac zabaw Duży stolik piknikowy. Bezpieczne miejsce do zabaw dla 6 maluchów. Stół powinien posiadać 2 ławki przymocowane do stolika, zaokrąglone boki oraz łatwą do sprzątania gładką powierzchnię. Wymiary min. 100 x 93 x 53,5 cm. Zestaw możliwy do przenoszenia.

1

4.

Zabawki – Duże Nowoczesne plastikowe klocki Clicks lub równoważne w plastikowym pojemniku o sposobie łączenia, który daje możliwość budowy zarówno płaskich, jak i przestrzennych konstrukcji. Zestaw powinien zawierać min. 463 klocków, min. 97 akcesoriów oraz naklejki i instrukcje do budowy różnych konstrukcji. wym. pojemnika: ok. 40 x 29 x 28 cm, waga: min. 3,450 kg.

3

5.

Zabawki -Duży, drewniany domek do zabawy mający min. sześć pokoi oraz ruchome schody o wymiarach min. 60x30x73,5cm. Domek powinien być wyposażony w mebelki do kuchni, łazienki, sypialni i salonu.

1

6.

Zabawki Nowoczesne klocki Clics 8w1 lub równoważne. Wymiary klocka powinny wynosić ok.5x5 cm. Zestaw powinien zawierać min. 91 klocków wykonanych z plastiku oraz min. 38 akcesoriów

5

7.

Zabawki Klocki konstrukcyjne wykonane z miękkiego, przypominającego w dotyku gumę materiału. Zestaw powinien zawierać min. 500 szt. klocków o wymiarach ok. 3,5x3,5x05cm. Zestaw powinien zawierać klocki o różnym kształcie umożliwiającym budowanie różnorodnych konstrukcji.

1

8.

Zabawki Kolorowe plastikowe klocki dla dzieci w wieku przedszkolnym, umożliwiające tworzenie różnorodnych konstrukcji . Zestaw powinien zawierać min. 257 elementów o wymiarach od od 2,5 x 1 x 1,5 cm do 16,2 x 2 x 2 cm

1

9.

Zabawki-Klocki plastikowe dla dzieci w wieku przedszkolnym Middle Box lub równoważne, o tradycyjnym sposobie łączenia. Zestaw powinien zawierać min. 240 elementów klocków o wymiarach wym. od ok. 2,5 x 5 cm do 7 x 5 cm

1

10.

Zabawki Układanka przestrzenna dla dzieci w wieku przedszkolnym do nauki rozpoznawania kolorów, kształtów, nazw owoców tzw. owocowa wieża. Zestaw powinien zawierać min. 60 elementów o wym. ok. 16 x 16 x 31 cm

1

11.

Zabawki Lalka BOBI duży bobas lub równoważna o dł. min. 51 cm. Zabawka powinna posiadać miękki korpus oraz wydawać dźwięki.

2

12.

Zabawki -Jeździk dla dzieci w wieku przedszkolnym (imitacja motocykla policyjnego) o wymiarach ok. 71 x 38 x 44 cm. Max. obciążenie 50 kg.

1

13.

Zabawki – Wywrotka. Plastikowa zabawka powinna posiadać otwierany kiper oraz wygodny uchwyt. Zestaw powinien nadawać się do zabawy w ogrodzie i piaskownicy. Wywrotka powinna być wykonana z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, odpornego na warunki atmosferyczne. Wywrotka powinna mieć długość min. 54 cm zaś minimalne obciążenie powinno wynosić140 kg.

1

14.

Zabawki - Piłka do skakania przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym o średnicy ok. 50 cm. Piłka powinna być wykonana z trwałej gumy oraz posiadać 2 uchwyty umożliwiające aktywną i bezpieczną zabawę.

2

 

POMOCE DYDAKTYCZNE

 

1.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki - Zestaw plansz oraz ćwiczeń interaktywnych wspomagających organizację zajęć z zakresu edukacji matematycznej oraz wstępu do nauki matematyki dla dzieci w wieku przedszkolnym. Produkt powinien wspomagać realizację podstaw programowych, w tym: 
• podejmowania samodzielnej aktywności matematycznej; 
• posługiwania się podstawowymi pojęciami matematycznymi
• zagospodarowywania przestrzeni, nadawanie znaczenia umieszczonym w niej przedmiotom, określanie ich położenia, liczby, kształtu, wielkości, ciężaru oraz kierunku; 
• posługiwania się w zabawie i w trakcie wykonywania innych czynności pojęciami dotyczącymi czasu, w tym nazwami pór roku, nazwami dni tygodnia); 
• przeliczania elementów zbiorów w czasie zabawy, prac porządkowych, ćwiczeń 
i wykonywania innych czynności; eksperymentowanie z tworzeniem kolejnych liczb, wykonywanie dodawania i odejmowania w sytuacji użytkowej; 
• klasyfikacja przedmiotów według: wielkości, kształtu, koloru, przeznaczenia. 

Ponadto zestaw powinien zawierać ćwiczenia 
• w rozpoznawaniu kształtów, 
• w rozpoznawaniu wielkości, 
• w rozpoznawaniu kolorów, 
• w określaniu czasu (zegar, kalendarz), 
• orientacji w przestrzeni i schemacie ciała  
• zabaw matematycznych.

Program powinien współpracować również z: 
• tablicą interaktywną, 
• komputerem z panelem dotykowym

Minimalne wymagania sprzętowe:

System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8.x/10 wersje 32-bit i 64-bit 
• Pamięć RAM: 1 GB (dla systemu 32-bit) lub 2 GB (dla systemu 64-bit) 
• Procesor: 2,8 gigaherca (GHz) 
• Port USB 2.0 lub 3.0 
• Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768

1

2.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki - Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń  na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i wyrównawcze. Zestaw powinien zawierać min. 129 interaktywnych ćwiczeń klasowych lub indywidualnych, min. 11 interaktywnych gier i zabaw klasowych, min. 150 kart pracy które pozwalają na utrwalenie materiału z ćwiczeń interaktywnych.

1

3.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki - Piłeczki wykonane z pianki, w różnych kolorach o średnicy ok 7 cm.

30 sztuk (10 zestawów po 3 sztuki)

4.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki dla dzieci w wieku przedszkolnym kolorowa piramidka, która kształci zdolność rozpoznawania i nazywania kolorów, segregowania i liczenia, rozwija koordynację ruchowo-wzrokową. Zabawka powinna zawierać min. 55 szt. pastylek oraz podstawę ze sznureczkami do nakładania o wymiarach ok. 42,5 x 8,5 cm

1

5.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki dla dzieci w wieku przedszkolnym– piramidka - gra , polegająca na ustawieniu na płytkach jak najwyższej wieży z krążków o wylosowanych kolorach. Zestaw powinien zawierać min.: 16 płytek z kolorowymi kółkami, 62 elem. o śr.ok 2,2cm i wys. 1,2 cm w minimum sześciu kolorach oraz kolorową kostkę do gry.

1

6.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Abak do sortowania, służący do wprowadzenia podstawowych pojęć sortowania i przeliczania poprzez manipulację. Zestaw powinien zawierać min. 2 podstawy z 5 trzpieniami o wym. ok. 26 x 8 x 12 cm oraz min. 100 elem. o śr. ok. 4 cm

1

7.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki dla dzieci w wieku przedszkolnym- Obrazkowe rytmy, logiczne ćwiczenia pomagające dzieciom w dobieraniu i porządkowaniu przedmiotów zgodnie z ich kształtem, wielkością i kolorem. Zestaw powinien zawierać min.: 24 karty zawierające min. 72 zadania z prostymi algorytmami o wym. ok. 33 x 11,5 cm oraz min. 320 kartoników o wym. 3,2 x 3,2 cm

1

8.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Warsztat służący do wprowadzenia podstawowych pojęć sortowania i przeliczania poprzez manipulację dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw powinien zawierać min. 2 podstawy z 5 trzpieniami służących do sortowania korali w min. 10 kształtach i 10 kolorach. Wym. podstawy ok. 26 x 8 x 12 cm, min. 87 elem. o śr. ok. 4 cm oraz min. 42 karty pracy.

1

9.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Warsztat do sortowania. Pomoc służąca do ćwiczeń sortowania, odtwarzania wzorów z kart oraz tworzenia własnych rytmów dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw powinien zawierać min. 34 Karty z wzorami zadań podzielone na min. 5 serii o wzrastającym stopniu trudności oraz min. 2 pudełeczka o wym. ok. 27x12 cm z przegródkami ułatwiających układanie i porządkowanie kart oraz min. 50 kartoników.

1

10.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Składanka logiczna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Drewniana układanka ucząca rozpoznawania kształtów, kolorów, trenująca spostrzegawczość i logiczne myślenie. Zestaw powinien zawierać: drewniane pudełko o wym. ok. 41,5 x 29 x 6,5 cm, min. 6 tabliczek ze wzorami o wym. ok. 25 x 6 cm, min. 6 patyczków o dł. 25 cm i śr. 1 cm, min. 6 podstawek o wym. ok. 8,5 x 6,5 x 2 cm oraz min. 42 kolorowe klocki o wym. 3,5 x 3,5 cm.

1

11.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Karty do układania dla dzieci w wieku przedszkolnym z ilustracjami klocków, które należy ułożyć biorąc pod uwagę przedmiot, kierunek i kolor. Zestaw powinien zawierać min.: 24 karty, 2 podstawy z tworzywa dla 2 graczy, min. 18 klocków w 3 typach (parter, piętro, dach)

1

12.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw elementów do nakładania na podstawy z trzpieniami. Zestaw powinien zawierać elementy w min. 4 kształtach i 3 kolorach: min. 48 elem. o wym. od 3 x 4 cm do 6 x 5,5 cm , min. 4 podstawy o wym. ok. 19 x 16 x 7 cm i śr. trzpieni ok. 1,7 cm, min. 20 kart o wym. ok. 16,5 x 23 cm, min. 12 przezroczystych podstawek do kart o śr. ok. 3,2 cm

1

13.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Zestaw do sortowania dla malucha. Gra rozwijająca u dziecka umiejętności porównywania, kojarzenia i liczenia. Zadania powinny polegać na manipulacjach zwierzątkami z drewna wg. instrukcji zamieszczonych na arkuszach. Zestaw powinien zawierać min. 36 arkuszy o wym. ok. 25,5 x 8,5 cm, min. 2 puszki z tworzywa sztucznego, min. 40 figurek zwierząt, min. 43 żetony dla 2-4 graczy

1

14.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Liczby w kolorach- Pomoc przeznaczona do zapoznania dzieci z pojęciem długości i zachęcenia ich do pierwszych prób mierzenia.

1

15.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Domino konstrukcyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym. Gra edukacyjna polegająca na dopasowywaniu identycznych obrazków widocznych na kartonikach lub takiej samej ilości kropek. Zestaw powinien zawierać 2 gry, min. 24 elem. o wym. ok. 10 x 5 cm dla 1-4 graczy.

1

16.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki - Mata - kształty, kolory, liczby. Okrągła kolorowa winylowa mata do nauki liczenia, przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym, z liczbami od 1-10. Zestaw powinien zawierać: matę o śr. min. 122 cm, min. 5 dmuchanych kostek o wym. ok. 12,7 cm, min. 5 woreczków z grochem o śr. ok. 8 cm.

1

17.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Zestaw do nauki sortowania. Zestaw powinien zawierać min. 6 pudełek z min. 90 kartami z różnymi kształtami. Zestaw powinien zawierać przynajmniej jedno pudełko o wymiarach min. 14x10x8cm

1

18.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Zestaw gumowych liczmanów przedstawiających członków rodziny, w min. 6 kształtach i w min. 6 kolorach, do nauki przeliczania i sortowania dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw powinien zawierać min. 72 szt. liczmanów o wys. od 3 do 6 cm

1

19.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Karty do nauki liczenia-Pomoc podstaw nauczania matematyki. Zestaw powinien zawierać min. 20 kolorowych, dwustronnych kart zadań wykonanych z lakierowanego kartonu. Zestaw powinien być dedykowany pod zestaw gumowych liczmanów przedstawiających członków rodziny. Zestaw dodatkowo powinien być wyposażony w dwie karty z autobusem oraz liczbami od 1 do 20 o wymiarach min. 19x11 cm

1

20.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki- Zestaw klocków matematycznych z kartami zadań dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw powinien zawierać min. 4 elem. plastikowej podstawy o wym. ok. 20 x 20 cm, min. 400 kwadratowych klocków do łączenia o dł. boku ok. 2 cm, w min. 10 kolorach, min. 50 trójkątnych klocków do łączenia o dł. boku ok. 2 cm, w min. 5 kolorach, min. 50 półokrągłych klocków do łączenia o dł. boku ok. 2 cm, w min. 5 kolorach, min. 14 + 28 kart zadań z lakierowanej tektury o wym. ok. 17,5 x 11,5 cm

1

21.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – Dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pluszowa mandarynka do nauki liczenia z min. 10 cząstkami w środku, zapinana na rzepy. Wymiary mandarynki powinny wynosić ok. 48 x 36 x 28 cm

1

22.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – dla dzieci w wieku przedszkolnym Klocki z tworzywa. Zestaw klocków w kształcie sześcianu do w przeźroczystym pudełku w kształcie sześcianu z oznaczeniem pojemności od 100 ml. do 1 l. Różnokolorowe klocki (w ilości 1000 szt.) powinny mieć wymiar 1x1x1cm, zaś pudełko ok. 10x10x10cm.

1

23.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – dla dzieci w wieku przedszkolnym. Drewniane liczydło z tablicą do pisania kredą przystosowane do przyczepiania cyfr i liter z magnesami. Zestaw powinien zawierać:

liczydło z tablicą o wymiarach ok. 25 x 9 x 30 cm,

min. 22 magnesy o wym. od 2,6 x 1,6 x 0,2 cm do 5,6 x 3,1 x 0,2 cm, pisak do tablicy o dł. ok. 11,3 cm, gąbka o wym. ok. 5,2 x 3 x 1,1 cm

1

24.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki – dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pluszowy pomidor lub inne warzywo z 10 kolorowymi pluszowymi piłeczkami w środku. Zestaw powinien zawierać: warzywo o wymiarach ok. 33x35x29 oraz 10 kolorowych piłeczek o średnicy ok. 11 cm.

1

25.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki- dla dzieci w wieku przedszkolnym. Tzw. Tęczowe kamienie, o różnym kształcie i wielkości które można układać według kart zadań. Zestaw powinien zawierać kamienie z tworzywa sztucznego - min. 6 kolorów i 6 wielkości (od ok. 2,5x1,5 cm do ok. 8,5x5,5 cm w ilości min. 36 sztuk oraz min. 20 dwustronnych kart z lakierowanej tektury o wym. ok. 19x12.

1

26.

Pomoce dydaktyczne do nauki matematyki-tzw. klocki Dinesa lub równorzędne -Klocki przeznaczone do rozwoju logicznego myślenia i nauki matematyki dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw powinien zawierać min 60 klocków o wym. od ok. 3x4 cm do 7,5x7,5, min. 121 plansz – kart pracy o wym. ok. 29,5x19,5x5cm, min. 3 sznurki o dł. 1 m.

3

27.

Pomoce dydaktyczne do nauki czytania i pisania dla dzieci w wieku przedszkolnym- tzw. Obrazkowe warsztaty, ćwiczenia dla dzieci przygotowujących się do nauki pisania. Zestaw powinien zawierać min 4 mazaki oraz min. 40 kart formatu A4 i min 8 teczek. Na kartach powinny być wydrukowane wzory służące nauce pisania.

1

28.

Pomoce dydaktyczne do nauki czytania i pisania - Krótkie opowiadania do ćw. rozumienia i czytania. Zestaw powinien zawierać zbiór opowiadań, które dziecko może wysłuchać lub samodzielnie przeczytać. Tekst powinien być napisany dwoma kolorami, z podziałem wyrazów na sylaby, przy rozdzielaniu zasady rozdzielania spółgłosek. Do każdego opowiadania powinny być dołączone zadania w formie min. 5 kart pracy, które dziecko wykonuje po jego wysłuchaniu. Opowiadania powinny nawiązywać o tematów: ogrodu, wsi, sklepu.

1

29.

Pomoce dydaktyczne do nauki czytania i pisania - Ćwiczenia w pisaniu ciągłym, służące usprawnianiu drobnych, pisarskich ruchów ręki oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. Zestaw powinien zawierać min. 4 rodzaje ćwiczeń w pisaniu ciągłym: 1 część – Pisanie szlaczków (min. 9 kart); 2 część – Pisanie szlaczków literopodobnych (min. 20 kart); 3 część – Pisanie sylab (min. 25 kart); 4 część – Pisanie wyrazów (min. 17 kart).

Min. 5 okładek z przezroczystej folii, do której wkłada się kartę ze szlaczkiem; kompletu mazaków ścieralnych (min. 4 kolory).

1

30.

Pomoce dydaktyczne do nauki czytania i pisania – Szlaczki -Kolorowe plansze z obrazkami nawiązującymi do tematyki pór roku z ćwiczeniami usprawniającymi motorykę ręki i przygotowujące do umiejętności pisania. Zestaw powinien zawierać min. 40 kart formatu A4, min. 8 teczek i min. 4 mazaki.

1

31.

Pomoce dydaktyczne do nauki czytania i pisania – Stemple z literami alfabetu, które można odbijać przy użyciu tuszu lub farb. Wzór stempli powinien być wykonany z twardej pianki i posiadać plastikowy uchwyt. Zestaw powinien zawierać min. 26 okrągłych stempli o średnicy ok.4,8cm

1

32.

Pomoce dydaktyczne do nauki czytania i pisania - Koszulki-tabliczki do pisania. Zestaw powinien zawierać min 20 szt. koszulek z papierem pokrytym warstwą samościeralną (do użytku z markerami samościeralnymi) w co najmniej 5 kolorach o wym. ok 21x64 cm

1

33.

Pomoce dydaktyczne do nauki czytania i pisania. Gra edukacyjna polegająca na wymyślaniu na czas słów pasujących do kategorii wylosowanej przez gracza poprzez rzut kostką oraz zawierających litery widoczne na kartach. Gra powinna być przeznaczona dla 2-7osób. Zestaw powinien zawierać min. 72 karty z literami, klepsydręo raz min. 4 kostki drewniane.

1

Wszystkie dostarczane produkty muszą posiadać odpowiednią certyfikację, atesty i świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, co dostawca udokumentuje w czasie ich przekazania.

3. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia – do dnia 30 kwietnia 2018 r.

4. Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą 14 dni.

5. Miejsce, sposób oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać w sekretariacie UM ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski Warszawska do dnia 5. kwietnia 2018 roku, godz. 1530 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta - Ja też chodzę do przedszkola – zabawki i pomoce dydaktyczne” lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6. Kryteria oceny ofert:
Kryteria oceny ofert - cena – 100%

7. Ocena ofert:
Za najkorzystniejszą wśród ocenianych ofert zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

8. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bez podania przyczyn.

 

ZATWIERDZAM
/-/ Tomasz Stephan